четвъртък, 21 юни 2012 г.

I wanna change the world.

Не ви ли се е случвало мислейки си за разни неща и дразнейки се на всичко ставащо около вас да си помислите: "I wanna change the world!".(на ае звучи доооста по-добре ;д) Или поне малката ни държавица. Е, на мен ми се случва на ден по 5 пъти. ;D Искам да променя нещо, искам да знача нещо, искам гласът ми да бъде чут. Не искам да съм като повечето хора, седящи в офиса, работещи, взимащи си парите, живеещи си просто ей така и примиряващи се с всичко ставащо около тях. Аз обаче не искам да съм сред тези хора, искам просто...да изкарам бунтара в себе си на бял свят. Защото мамка му не ви ли писна от всичко ставащо около нас? От всички абсурди? От това, че ни управляват хора с коефициент на интелигентност около нулата. Как всеки мисли само и единствено за пари и как всички са супер големите материалисти. Толкова е жалко в какво се превръщаме всички. А най-жалкото е, че стойностните хора виждат, че тук няма бъдеще и отиват навън, вместо просто да останат и да променят нещо, което мен лично много ме натъжава. Натъжава ме и това, че България главно се състои от "фолк диви", Николета Лозанова и футболисти. WHAT THE FUCK IS WRONG WITH YOU, PEOPLE? Как може половината момиченца да искат да подражават на това...НЕЩО наречено Николета Лозанова, нито е толкова красива, да не говорим, че е тъпа като гъз (с извинение), нито може да спечели вниманието с нещо друго освен това че ходи с...забележете..ФУТБОЛИСТ! ХА! Ето за това говорих. Освен това къде другаде ще видиш 18929838 кучета и котки на улицата. Но по-лошото е, че когато ги приберат ги прибират в някакви мизерни условия, много по-ужасни от затвор и ги убиват, ЕМИ МАЙНАТА ВИ ГАДНИ ДОЛНИ САДИСТИ! Мамка му не искам да живея в такава държава. А вие? За това просто..изкарайте бунтара в себе си. Много сме и можем да променим нещо стига да искаме. :)

Няма коментари:

Публикуване на коментар