четвъртък, 10 септември 2009 г.

За тях няма...

Е,днес за пореден път над темата за децата сираци в България. Просто всички сме едни егоистични копеленца. Защото я се замислете,всеки един от нас казва колко му е смотан живота,а всъщност ние винаги сме били лигавени от родителите си били сме финансово осигурени,за разлика от тях,та те дори нямат какво да ядат,но по дяволите кой се замисля за това? Никой. Това е жестоката истина и колкото и всички да се правим,че уж ни пука за тях,не ни. Защото не се замисляме,когато решим,че живота ни е кофти,ние не се замисляме за това,че има и много по-зле от нас. Но за жалост не можем да направим абсолютно нищо,защото държавата ни е бедна,поправка държавата ни е бедна,държавата ни е корумпирана и всички пари отиват за заплати на депутатите. Защото никъде по света няма толкова много бездомни деца,защото там все някак им намират домове или поне в приютите има какво да ядат,а не както е тук,горките деца,които трябва да се развиват да живеят като животни буквално,просто не разбирам защо трябва да е така? Защо по дяволите всички хора сме такива егоисти и не можем да проявим дори капка съчувствие,защото ето сега аз мисля по този въпрос,но след около 2-3 дни пак ще ми мине и пак ще говоря колко ми е шибан живота и няма да осъзнавам че и аз съм като всички останали,едно тъпо разлигавено от родителите си дете.
И най-тъпото е,че има обикновени хора,които се опитват да помогнат с дрехи,храна и т.н., но защо пък някой трябва тях да ги отразява? Нали телевизиите трябва да направят реклами на „големите звезди” които отиват в някой дом и дават нещо и то само и единствено,за да си направят реклама и,за да ги харесват повече хора,е кажете ми честно ли е по дяволите?
Това е жестоката истина и едва ли скоро нещо ще се промени..

2 коментара:

  1. Много си права.Не е честно да е така,но за жалост нещатата са такива и ние трудно бихме ги променили...Можем само като се сетим за тези дечица,да отделим нещо и да им го занесем.Така поне малко радост ще сгрее сърцата им.

    ОтговорИзтриване
  2. Както ти казах, съгласна съм .. ама проблема е, че не можем да направим нищо :|

    ОтговорИзтриване