понеделник, 20 януари 2014 г.

Have faith in me

Ами..пак е 00:00 часа и аз пак получих рандъм вдъхновение да понапиша някоя друга глупост Тазвечершните ми размисли и страсти са на тема вяра, но не...не вярата в Бог и такива други същества, а на вярата в хората. Някой някога замислял ли се е колко важно е да вярваме в хората? Колко е важно да показваме на някого и да му повтаряме колко вярваме в него? Че това нещо може дори да спаси човешки живот? Сигурна съм, че не сте. Това е нещо, за което никой никога не се сеща. Понякога не трябва да забравяме колко неуверени и слаби същества сме хората понякога..и в такива моменти имаме нужда някой да ни каже простото "Аз вярвам в теб!" ще се изненадате колко може да помогне това просто изречение, състоящо се от 4 думички. Можете да преобърнете живота на човек само казвайки му, че вярвате в него, така вие му давате надежда, помагате му да повярва в себе си...наистина съм сигурна, че нямате идея колко може да полезно това понякога. Друго нещо, над което се замислих е колко сме загубили вярата си в хората, писах 2 поста по-надолу по същата тема, но сега ще дам друг поглед над нещата. Защо не може нещата да са по-прости? Защо не можем просто да повярваме в някого и да знаем, че този някой няма да ни разочарова? Наречете ме наивна, но според мен трябва да е така. Трябва да спрем да се страхуваме да повярваме в/на някого, защото така можем да спасим и себе си и човекът отсреща. Хората имат нужда да се вярва в тях. :)

Няма коментари:

Публикуване на коментар